Agencja interaktywna Artegence uruchomiła dział Social Bar, który będzie zajmował się projektami realizowanymi w mediach społecznościowych. Firma prowadziła już kampanie społecznościowe m.in. dla: AXN Polska, Dominos Pizza, FOX TV, Veet, Lech czy Polkomtel.
Agencja interaktywna Artegence uruchomiła dział Social Bar, który będzie zajmował się projektami realizowanymi w mediach społecznościowych. Na jego czele stanie Irena Mrozek, Social Creative Director w Artegence.
- Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że obecność marki w mediach społecznościowych jest kluczowa dla ich wizerunku - mówi Irena Mrozek - Społeczności budujemy już od 1995 roku, jednak w dobie szybkiego rozwoju takich portali, jak Facebook, Pinterest, LInkedIn czy Twitter, zdecydowaliśmy się na utworzenie osobnego działu, który będzie realizował kampanie wyłącznie w social media.
Social Bar oferuje kompleksowe wsparcie i realizację działań w mediach społecznościowych. Dział będzie realizował projekty związane z doradztwem i kreowaniem wizerunku klientów w social media, tworzeniem aplikacji, organizacją konkursów, prowadzeniem fanpage’y oraz łączeniem strategii firm ze strategią social media. - Mamy to szczęście, że wspiera nas olbrzymi know-how Artegence, dzięki czemu wszystko jesteśmy w stanie zrealizować in house. Ta sytuacja pozwala nam nie tylko na tworzenie oryginalnych kampanii i świetnych designów, ale też na maksymalną kontrolę nad wynikami, na które kładziemy szczególny nacisk w promocji w social media. Wiemy, że nasi klienci oczekują konkretnych KPI i my jesteśmy w stanie je im dostarczyć - dodaje Mrozek. Do zrealizowanych kampanii agencja zalicza te przeprowadzone dla takich firm, jak: AXN Polska, Dominos Pizza, FOX TV, Veet, Lech czy Polkomtel.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/artegence-uruchamia-dzial-social-media-social-bar